Eestimaine laste rõivaste kaubamärk Helg üllatab emadepäeva ja sünnipäeva puhul 1. – 10. mail toimuva unikaalse pop-up ’iga, mis leiab aset veebis. Uutmoodi pop-up pood koondab enda alla veel mitmeid armastatud kodumaiseid kaubamärke.
Eestimaine emadele ja lastele mõeldud rõivaste kaubamärk Helg saab maikuus aastaseks. Brändi sünnipäev on midagi, mis väärib tähistamist, kas pole? Niisiis üllatab bränd oma kliente sünnipäeva ja emadepäeva puhul heade pakkumiste ning uute toodetega. Aga kuidas seda kõike korraldada, kui maailmas on eriolukord?
“Tulin mõttele, et kaasata võiks ka teisi eestimaiseid brände ning panna püsti üks vägev veebi pop-up -müük. Minu kutse võeti väga positiivselt vastu ning meie ettevõtmises osaleb üle 20 toreda ettevõtte,” selgitab tegevjuht ja brändi looja Evelyn Müürsepp.
Valikus on riided ja aksessuaarid emadele ja lastele, ehted, kosmeetika ning isegi sisustustooted. “Nii leiab meie pop-up ’ist kingituse kallile emale, naisele või hoopis iseendale. Iga bränd paneb müüki kuni kümme toodet ning pakkumisele tulevad nii soodustooted kui ka uute kollektsioonide näidised,” jagab Müürsepp, mida põnevat uudselt pop-up ’ilt oodata võib.
Ühine Pop-up võimaldab ettevõtetel rohkem inimeste tähelepanu võita ning üksteist madalperioodil toetada, aidates kodumaist disaini ja kosmeetikat viia rohkemate tarbijateni.
Rõivastega on väljas brändid Helg, Pilveke, Lizkiz Couture, Foxily, Plärts, Wlumm, Getter Tiivits ja Sälisell. Ehteid ja aksessuaare esitlevad Alisa Vasina, Astrid Lovén, Mya Moon, Olevus Art ja Fairymoods. Kodusisustust pakuvad Kiigesellid, Wings by Palms Art ja Tipitiri ning kosmeetikat Ingli Pai, Aesti, Jovely ja Loond Spa. Lisaks saab soetada fotograaf Nele Suurna kinkekaarte, et jäädvusada toredaid mälestusi ning täitsa uuena tutvustame ka kangaste ettetellimise brändi Fragment Designer Fabrics!
1.-10. mail toimuv veebipõhine hüpikpood leiab aset siin: https://helg.ee/popup/ (avatakse 01.05).