E-poe müügitingimused

Enne ostu sooritamist meie Veebipoest, ole hea ja leia mõni minut aega tingimustega tutvumiseks. Probleemide korral püüame leida Sulle sobiva lahenduse, kuid on olemas ka rida reegleid, mida nii meie müüjana kui Sina ostjana järgima peame.

1. Üldist

Veebipoe www.helg.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Muusa Kaubandus (registrikood 14589551), asukohaga Koidu tee 72, Koidu küla, Saue vald 76418.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad meie Veebipoest kaupade ostmisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on esitatud eurodes.

Tellimustele, mille kogusumma ületab koos allahindlusega 35 eurot ja mille kättesaamiseks valid Sa pakiautomaadi, tasu kauba kättetoimetamise eest ei lisandu. Väiksema ostusumma korral lisandub tasu vastavalt transpordifirma hinnakirjale 2.95-3.50 eurot. Kui soovid kauba kättetoimetamiseks kasutada kullerteenust, lisandub hinnale lisatasu 6.99 eurot. Transporditasud kuvatakse tellimuse vormistamisel.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb Sul lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvame ekraanile tasu suuruse, mille saad tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Veebipoes saab läbi turvalise Maksekeskuse kasutada järgmiseid pangalinke:

Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID

Läti: SEB, Citadele ja LuminorLeedu: Swedbank, SEB ja Luminor

Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Samuti saab mugavalt tasuda üle maailma Visa või MasterCardi kaardiga.

Kui sul pole juurdepääsu ühelegi eelkirjeldatud makselahendusele, kirjuta meile oma ostusoov info@helg.ee ning saadame sulle arve, mille saad tasuda omale sobiva meetodiga.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Proovime teha kõik endast oleneva, et Sinu tellimus täita, kuid kui mingil põhjusel ei ole tellitud kaupa võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.

4. Kohaletoimetamine

Kaupu saadame üle terve maailma, kuid transpordi tasu on fikseeritud järgmistesse riikidesse saatmisel:

Eesti: pakiautomaati 2,95 (Itella) või 3,50 (Omniva) eurot. Kui tellid tooteid rohkem kui 35 euro eest ning valid kohaletoimetamiseks pakiautomaadi, siis lisatasu me selle eest ei küsi! Kui aga soovid kasutada kulleriteenust, lisandub 5,90 eurot Itella Smartposti ning 6,90 eurot Omniva kulleriga kauba kättetoimetamise eest.  Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel.

Teised Baltikumi riigid: saadetis kulleriga 10 eurot, üle 99 euro suuruse ostu on transport tasuta.

Soome: saadetis Itella pakiautomaati 10 eurot ning kulleriga 25 eurot, üle 99 euro suuruse ostu on transport tasuta.

Muu Euroopa* (Saksamaa, Suurbritannia, Taani, Rootsi, Iirimaa, Itaalia, Prantsusmaa, Hispaania, Holland, Austria, Poola, Belgia, Kreeka,Tšehhi, Portugal, Luksemburg, Ungari, Slovakkia, Sloveenia, Malta, Küpros, Bulgaaria, Horvaatia ja Rumeenia) saadetis kulleriga 25 eurot, üle 149 euro suuruse ostu on transport tasuta.

* va Norra, Šveits, Island, kus kauab saatmine kulleriga on 35 eurot ning üle 199 euro suuruse ostu on transport tasuta.

Muudesse riikidesse toimetamiseks kirjuta info@helg.ee ning proovime leida sulle sobivaima lahenduse.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Sinuni 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 7 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5. Kauba ümbervahetamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus tellitud kaup ümber vahetada 14 päeva jooksul. Kauba saatmise kulud müüjani kannab ostja, välja arvatud juhul, kui põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup). Uue kauba saadame Sulle aga tasuta, see tähendab, et transporti meie juurest Sinuni Sa uuesti tasuma ei pea.

Kauba ümber vahetamiseks tuleb Sul kaup postitada OÜ Muusa Kaubandus nimele Saue valla Laagri Itella SmartPost või Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kontakttelefoni number on 51992921. Palun täida ka järgnev avaldus ning märgi sinna vahetamisele kuuluvad tooted ning soovitud uus suurus/toode.

14-päevase ümbervahetamise õiguse kasutamiseks ei tohi Sa tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Ümbervahetamisele kuuluv kaup peab olema hinnasiltidega ja puhas, sellel ei tohi olla kasutamise jälgi. Kui toode on pakendatud karpi, peab ka karp olema terve.

Kui oled kaupa kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba ümbervahetamisest.

Kauba ümbervahetamise korral saadame uue kauba esimesel võimalusel pärast seda kui oleme ümbervahetamisele kuuluva kauba kätte saanud.

OÜ Muusa Kaubandus ei saa alati garanteerida kauba ümbervahetamise võimalust täpselt sama tootega, sest kaup võib olla juba läbi müüdud. Anname sellest Sulle teada esimesel võimalusel. Loodetavasti leiad sa sellisel juhul mõne muu sobiva toote.

Kui uue toote hind erineb ümbervahetatava toote hinnast, siis odavama toote puhul kanname vahe sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul. Kui uue toote hind on ümbervahetatava toote hinnast kallim, esitame Sulle arve ning saadame kauba välja pärast selle tasumist.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on ilmse eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tehingust taganemine on tasuta, v.a. tagastamiskulud, mis on kliendi kanda. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kauba tagastamisel kehtivad punktis 5 kirjeldatud üldised nõuded kaubale ja raha tagastamisele. Tagastamisele kuuluva raha kanname sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul.

Tehingust taganemiseks täida avalduse teine lehekülg siin.

7. Defektne kaup

OÜ Muusa Kaubandus vastutab defekide eest, mis olid kaubal toote kättesaamisel. Selline toote vahetuse või tagastamise eest tasub Veebipood. Kauba tagastamisel kehtivad punktis 5 kirjeldatud üldised nõuded kaubale ja raha tagastamisele. Tagastamisele kuuluva raha kanname sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba transpordil ning pärast kauba üleandmist ostjale.

8. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on OÜ Muusa Kaubandus osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@helg.ee või helistada telefonil +372 51992921.

Veebipoel on vastavalt Tarbijakaitseseadusele kohustus vastata kirjalikult 15 päeva jooksul.

Tarbijakaitseseaduse leiad siit.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

9. Vastutus

Veebipood vastutab Sinu ees ning Sina vastutad Veebipoe ees käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Veebipood ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või kauba kohaletoimetamise viibimise ees juhul, kui kahju või kauba kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Veebipood ei saanud mõjutada ning mille saabumist Veebipood ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Veebipood ei vastuta kauba kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast kauba üleandmist vedajale.

Veebipood vastutab Sinu eest toote müügihinna ulatuses. Veebipood ei võta vastutust puudusega kauba poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

10. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Saadame Sulle uudiskirju ning pakkumisi Sinu e-maili aadressile ainult juhul, kui oled selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Sul on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

11. Tingimuste muutmine

Veebipoel on õigus poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi muuta ning täienda.

Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Veebipoe ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevat lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.