Jaanuar 2025 toimuv multipakkide -70% laomüügi puhul ei ole tooted tagastavad ega vahetatavad. Kui sul on kampaania ja toodete kohta küsimusi, siis enne tellimist saada kõik küsimused meilile info@helg.ee või küsi need Facebooki Helg messangeris. Erisoovid pakime vastavalt olemasolevale laoseisule, kuid ei garanteeri nende täitmist, kuna tegemist on viimaste laotoodete müümisega.
Jaanuar 2025 multipakkide -70% kampaanias lisame ja muudame müüdavate komplektide laoseisu ja suurusi igal nädalal. Kui sa täna ei leia soovitud suurust, siis võib see järgmisel nädalal uuesti müügil olla. Seoses sellega, et -70% laomüügi tooted ei ole tagastatavad ega vahetatavad, püüame klientide tellimusi ja erisoove arvesse võtta. Me ei saa erisoove garanteerida, kuid anname oma parima.
Kauba ümbervahetamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus tellitud kaup ümber vahetada 14 päeva jooksul, v.a eritellimusel toodetud ja -70% laomüügi tooted.
Kauba ümber vahetamiseks tuleb Sul kaup postitada OÜ Muusa Kaubandus nimele Saue Itella SmartPost või Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Palun lisa tagastavasse pakki kindlasti oma nimi.
Kauba tagastamine ja vahetamine on lihtne – Smartposti ja DPD pakiautomaadiga kasuta sama koodi 14 päeva jooksul peale paki kätte saamist. Kui tellisid paki Omnivaga, siis Omniva saadab koos paki kätte saamise koodiga ka tagastuskoodi. Tagastuskoodi saad kasutada 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.
14-päevase ümbervahetamise õiguse kasutamiseks ei tohi Sa tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ümbervahetamisele kuuluv kaup peab olema hinnasiltidega ja puhas, sellel ei tohi olla kasutamise jälgi. Kui toode on pakendatud karpi, peab ka karp olema terve.
Kui oled kaupa kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba ümbervahetamisest.
Kauba ümbervahetamise korral saadame uue kauba esimesel võimalusel pärast seda kui oleme ümbervahetamisele kuuluva kauba kätte saanud.
Me ei saa alati garanteerida kauba ümbervahetamise võimalust täpselt sama tootega, sest kaup võib olla juba läbi müüdud. Anname sellest Sulle teada esimesel võimalusel. Loodetavasti leiad sa sellisel juhul mõne muu sobiva toote.
Kui uue toote hind erineb ümbervahetatava toote hinnast, siis odavama toote puhul kanname vahe sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul. Kui uue toote hind on ümbervahetatava toote hinnast kallim, esitame Sulle arve ning saadame kauba välja pärast selle tasumist.
Kauba tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on Sul õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tehingust taganemine on tasuta, v.a. tagastamiskulud, mis on kliendi kanda. Tagastamisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Kauba tagastamiseks tuleb Sul kaup postitada OÜ Muusa Kaubandus nimele Saue valla Laagri Itella SmartPost või Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kontakttelefoni number on 51992921. Kauba tagastamine on ostja kulul. Tagastamisele kuuluva raha kanname sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul.
Tagastamisele ei kuulu pidulikud riided (sinimustvalged, punased, sametist ja lipsudega tooted) sest need on toodetud eritellimusel. Kõikidele pidulikele riietele kehtib vahetusõigus alates kauba kätte saamisest 14 päeva jooksul. Pidulikud riided saab vahetada ainult pidulike riiete vastu.
Defektne kaup
Me vastutame defektide eest, mis olid kaubal toote kättesaamisel. Sellise toote vahetuse või tagastamise eest tasume meie. Kauba tagastamisel kehtivad esimeses punktis kirjeldatud üldised nõuded kaubale ja raha tagastamisele. Tagastamisele kuuluva raha kanname sinu näidatud arveldusarvele tagasi 14 päeva jooksul.
Me ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba transpordil ning pärast kauba üleandmist ostjale. Kui tootel ilmneb defekt kasutamise käigus, siis vaatame kõik olukorrad üksaaval läbi ja proovime leida sobiva lahenduse. Palun anna meile pärast kasutamist tekkinud defektist teada info@helg.ee !