Emadepäeva pop-up osalejad Astrid Lovén, Getter Tiivits ja Aesti

Nagu lubasime, hakkame iga päev tutvustama meie ülimalt lahedaid e-pop-upil osalejaid. Siin on esimesed kolm:

 

Astrid Lovén

Kui ma esimest korda nägin Astrid Lovéni tooteid, siis ma mõtlesin, et huvitav, miks need on liigitatud Eesti disaini alla. Ilmselgelt ju ei saa olla tegemist Eesti brändiga! Või saab?! Ja selgus, et saabki! Oodake ära, kui te näete selle kaubamärgi väljapanekut meie pop-upil. No sealt leiab igaüks kingi, kas endale või oma kallile emale. P.S mina ostan ise ka neilt ühe koti, no nii ägedad ju! Aga mis Rahel ise enda brändi kohta ütleb: Astrid Lovén on kodumaine bränd, mis liidab klassikalist ja aegumatut stiili praktilistes aksessuaarides. Tooted on inspireeritud pojengi lummavast ilust mõeldes naisele kes soovib omanäolist ja erilist aksessuaari!

 

Getter Tiivits

Getteri tegemised jäid mulle silma Facebookis, kui ta teatas, et on lõpuks jõudnud e-poe loomiseni. Kuna tal olid väga ilusad kunstilised pildid reklaami juures, siis läksin kohe vaatama, millega on tegu. Ja mulle nii meeldib kui kunst tehakse kättesaadavamaks ja pannakse riietele. Ma ostan neilt raudselt ise ka ühe T-särgi selle pop-up ajal! Kuna koroona on natuke Getteri tegemisi seganud, siis ta on üks vähestest, kelle osa tooteid on ette tellimisega. Ehk, te ei saa neid emadepäevaks või vahetult pärast seda kätte. Aga siis ongi mida oodata, eksole? Getter ise ütleb, et ta on Pärnust pärit disainer ja illustraator. Omanimeline bränd Getter Tiivits Illustrations & Apparel keskendub illustratsioonidele. Eesmärgiks on pakkuda klientidele emotsiooni ning kvaliteetset ja isikupärast lähenemist illustratsioonide näol. Tootevalikust leiab T-särke, riidest kotte, postkaarte ja seinaprinte. Kõige meelsamini joonistan inimesi ning erinevaid karaktereid ja mustreid.

 

Aesti

Aesti tooteid on mulle endale kingitud ja olen olnud väga rahul, seepärast otsustasin nad meie pop-upile kutsuda. Mõte sellest, et maailmas valdavalt siiski väga haruldasest turbast tehakse kvaliteetkosmeetikat on minu  jaoks väga positiivne! Aesti on võitnud korduvalt erinevaid ilu-auhindu näiteks “Eesti parim looduslik ilutoode 2017” – Aesti dušikreem (Anne & Stiil), “ILUTEEMANT 2016” – Aesti turbašampoon (IluGuru), “Eesti parim looduslik ilutoode 2015” – Aesti turbašampoon (Anne & Stiil). Eesti terviseturbasse on aastatuhandete jooksul kogunenud kasulikud bioaktiivsed ained ja mineraalained, mis protseduuride ajal imenduvad rakkudesse ja selle tulemusel paraneb naha tekstuur. Proovige järgi!

 

Selline sai esimene pop-up osalejate tutvustus. Kingitusteks ideid jätkub, kas pole? Homme järgmiste brändide tutvustus ja nii nädal otsa kuni pop-up päriselt lahti läheb. Meeldetuletuseks, et pop-up avatakse 1. mail aadressil https://helg.ee/popup/ ja see on avatud 10.maini. Kuni 4nda maini tellitud asjad jõuavad kindlasti kohale emadepäevaks, pärast seda tellitud asjad vahetult pärast emadepäeva. Osalejaid on kokku 20 ringis ja nendeks on:

 

Riided

Helg, Pilveke, Lizkiz Couture, Foxily, Plärts, Wlumm, Getter
Tiivits, Sälisell

Ehted ja aksessuaarid

Alisa Vasina, Astrid Lovén, Mya Moon, Olevus Art, Fairymoods

Kodusisustus

Kiigesellid, Wings by Palms Art, Tipitiri

Kosmeetika

Ingli Pai, Aesti, Jovely, Loond Spa

Muu

Nele Suurna Photography, Fragment Designer Fabrics

Jaga seda postitust!

Autorist : Evelyn

0 Kommentaari

Lisa Kommentaar

Teie e-posti aadressi ei avaldata.